Έτσι απλά 600 εκ $ στη τσέπη της Jenner
Καρντάσιανς = εγγύηση...
Τελικά αυτό το σόι των Καρντάσιανς, είναι ο ορισμός της πετυχημένης επιχειρηματικότητας.
Άλλοι παλεύουν μια ζωή, αποκτούν διπλώματα, κι απλά καταφέρνουν έναν πολύ καλό μισθό σε μία πολυεθνική, ή φτιάχνουν μία απλή επιχείρηση.
Στην περίπτωση όμως της συγκεκριμένης οικογένειας, τα μέλη της, θησαυρίζουν με ότι καταπιάνονται.
Τελευταίο παράδειγμα η Kylie Jenner, η οποία λάνσαρε πριν 4 χρόνια την δική της εταιρεία "Kylie Cosmetics" στον χώρο των καλλυντικών και της γυναικείας ομορφιάς, και οι πωλήσεις εκτροχιάστηκαν από την αρχή.
Το πρώτο κραγιόν που έσπρωξε στην αγορά έκανε τόσο μεγάλα νούμερα, που η ηλεκτρονική της σελίδα έπεσε στο ξεκίνημα της κιόλας, από τις ιντερνετικές παραγγελίες.
Έκτοτε κατάφερε να φτιάξει τέτοιο όνομα, ώστε να έρθει η στιγμή να βρει αγοραστή και να μοσχοπουλήσει.
Ήδη μεταβίβασε το 51% της εταιρείας της και φυσικά την διαχείριση για εξακόσια εκατομμύρια δολάρια, στον Αμερικάνικο κολοσσό Coty Inc. (ιδρύθηκε το 1904), που τυγχάνει να είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο της ομορφιάς με περίπου 80 brandnames κάτω από την ομπρέλα του.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο οικονομικός αυτός κολοσσός επιχειρεί επιθετικές εξαγορές προκειμένου να εισχωρήσει σε νεανικό κοινό, όπως άλλωστε είναι το κοινό της Kylie Kosmetics, και έχει φάει τα μούτρα του για την επιλογή που έκανε.
Τέτοιου είδους brandnames που ξεδιπλώνονται απότομα παγκοσμίως σε 1-2 χρόνια οφείλονται στο όνομα και όχι τόσο στην ποιότητα. Και δεν είναι λίγες φορές που μόλις μαθευτεί ότι πλέον η εταιρεία εξαγοράζεται από κάποιον άλλον, αρκετοί φανατικοί αγοραστές εγκαταλείπουν το προιόν, είτε από λόγους πίστης προς το αρχικό όνομα, είτε πιστεύοντας ότι σκάρτεψε αυτό που αγόραζαν μετά μανίας τόσο καιρό...