Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο
Δύο σημεία παρεξήγησης...
Δύο από τις πιο συχνές αιτίες παρεξήγησης μέσα σε ένα στριπτιζάδικο, είναι η μετακίνηση του πελάτη και η άγνοια για τις υπηρεσίες που θα λάβει στους prive χορούς.
Αλήθεια σε πόσους δεν έχει τύχει ενώ βρίσκονται μέσα στο strip club και διασκεδάζουν, να τους ζητήσει κάποιος σερβιτόρος ή υπεύθυνος να μετακινηθούν αλλού, με την δικαιολογία ότι περιμένει μεγάλη παρέα ???
Συνήθως αυτό αφορά τους μοναχικούς πελάτες ή το πολύ δύο άτομα παρέα, που ενώ έχουν τοποθετηθεί από την αρχή σε συγκεκριμένο σημείο, ειδικά αν δει το μαγαζί ότι δεν χαλούν χρήματα, θέλει να τους μετακινήσει είτε γιατί περιμένει μεγαλύτερη παρέα, είτε τους λέει με κομψό τρόπο να αποχωρήσουν, αφού ζεσταίνουν για αρκετές ώρες τις θέσεις που κάθονται πίνοντας μόνο το ποτό της εισόδου.
Αυτό που πρέπει να γίνει σαφές κυρίως στην δ/νση κάθε τέτοιου μαγαζιού, είναι ότι όλοι οι πελάτες και τα χρήματα (πολλά ή λίγα) είναι εξίσου σεβαστά. Να μην παρεξηγούνται τα αφεντικά αν μετά βλέπουν άσχημες κριτικές στο internet που συνήθως τις κάνουν οι πελάτες που χαλάνε λίγα στα μαγαζιά τους.
Πάντα με ωραίο και ευγενικό τρόπο γίνεται η ερώτηση μετακίνησης, και αν δεν θέλει ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
Επίσης καλό είναι να γνωρίζει κάποιος που του αρέσει αυτή η διασκέδαση, ότι όλα τα strip clubs δεν εφαρμόζουν την ίδια τακτική στους ιδιωτικούς χορούς. Και το βασικότερο είναι ο πελάτης να έρχεται σε συνεννόηση πάντα με την χορεύτρια για το τι θα δει και θα απολαύσει στα σκοτεινά...
Οι καλές εξηγήσεις και λογαριασμοί κάνουν τις καλύτερες φιλίες...