Η νέα άρπα κόλλα επένδυση
Drive in Cinemas...
Κάποτε η εμπειρία της απόλαυσης ενός κινηματογραφικού έργου μέσα από το αυτοκίνητο μαζί με την αγαπημένη συντροφιά, ήταν το γεγονός της εβδομάδας ή του μήνα.
Η ιδέα αυτή δημιουργήθηκε λίγα χρόνια μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο και συνοδεύτηκε από την έξαρση στις πωλήσεις των αυτοκινήτων της τότε εποχής.
Σήμερα όμως που αρκετοί έτρεξαν να αντιγράψουν την ιδέα του παρελθόντος, η κατάσταση δεν έχει τις ίδιες παραμέτρους.
Η τότε απόλαυση δεν έχει καμία σχέση με τις τωρινές συνθήκες επιβίωσης και διασκέδασης, όταν μάλιστα δεν είσαι σίγουρος αν στο επόμενο "ταρακούνημα", αναγκαστούμε όλοι να μένουμε πολύ περισσότερο στα σπίτια μας.
Εκτός ότι η παρακολούθηση δεν προσφέρεται για σοβαρές ταινίες, ο φόβος και η απομόνωση που δημιουργούνται από περιπτώσεις καραντίνας, γεννούν την ανάγκη να βγεις έξω να νιώσεις ελεύθερος, να περπατήσεις, να δεις τους φίλους σου, να δεις τον ήλιο, την θάλασσα, να μυρίσεις ένα τοπίο, και όχι να κλειστείς ακόμη πιο σφιχτά ανάμεσα σε λαμαρίνες.
Επίσης θα ήταν ουτοπικό να νομίζουν κάποιοι ότι ακόμη κι αν δεν υπάρχουν καραντίνες στο μέλλον, η επαναφορά μίας ιδέας του παρελθόντος, ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία των ανθρώπων της σημερινής εποχής, ή στις ανάγκες της νεολαίας.
Εξάλλου με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, του διαδικτύου, των συνδρομητικών καναλιών και τις προσιτές τιμές στις συσκευές τηλεοράσεων όλοι έχουμε στα σπίτια μας έναν μικρό κινηματογράφο.
Μία ακόμη περίπτωση αρπαχτής από κάποιους επιχειρηματίες, αφού όσα drive in cinemas κι αν άνοιξαν ή θα ανοίξουν δεν πρόκειται να μείνουν για πολύ καιρό ενεργά...